piątek, 22 czerwca 2012

Ukochane reklamy! cz. II


Dzisiaj na łamy trafia reklama, której nie sposób było nie zobaczyć jeśli choć trochę ogląda się telewizji w ostatnim czasie, a na myśli mam oczywiście czas Mistrzostw Europy UEFA 2012. Reklama choć krótka, w sposób nader wyrazisty obrazuje swój przekaz kampanii "Respect" promowanej przez UEFA. Kampania ma na celu nie tyle utopijne chciało by się rzec zniesienie różnic międzyludzkich, co wypromowanie szacunku do tychże różnic. Nie idzie tu jednak tylko o różnice rasowe. Kampania nie pominęła tak ważnych elementów dyferencjujących jak niepełnosprawność czy wiek.
Wszystko to przekazywane jest w dwóch gestach: zdejmowania oraz dzielenia się koszulką, a okraszone zostało refrenem i bridge'em kawałka zespołu Eveline, o tytule "There there". Muszę tu zaznaczyć, ze utwór choć sam w sobie całokształtem nie powala to jednak prosty zdawałoby się, oklepany perkusyjno - gitarowy motyw przejścia jaki zastosowali muzycy jest nader chwytliwy.
Zapraszam do oglądania ;)


3 komentarze:

  1. Uwielbiam tę reklamę/ten spot! Szkoda, że u nas jest tak mało kampanii społecznych ze spotami/reklamami..i to dobrymi.

    Ściskam, K.

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie kampanii społecznych w ostatnim czasie dużo przybywa i właśnie polskie reklamy społeczne bywają na całkiem przyzwoitym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu bym się kłóciła, czy są na przyzwoitym, ale niewątpliwie w ostatnim czasie ilość i jakość nieznacznie się poprawia.

      Usuń