wtorek, 17 lipca 2012

Kto pyta, nie błądzi.

Znane przysłowie, prawda? A jakże, od dziecka.
Idąc za tym, ostatnio przeszła mi przez myśl pewna ewentualność.
"Co jeżeli ktoś chciałby mnie o coś zapytać, a nie miałby po temu możliwości?" - pomyślałem.
Wiadomo, że z różnymi osobami się spotykam, różne osoby czytają także tegoż bloga, a nie zawsze chcą mnie o coś wprost zapytać bądź też pytanie o to w komentarzu, pod postem zupełnie niezwiązanym z tematem, traciłoby na sensie. Postanowiłem zatem postarać się usunąć te przeszkodę.
Zdaję sobie sprawę, że niektórzy mogą znać poniższy serwis, mianowicie Formspring, używany raczej przez osoby młodsze w celu zazwyczaj niezwykle banalnym jednak moje zamierzenie jest nieco inne, jak już powiedziałem. Choć może stać się i tak, że ulegnie to strywializowaniu, nie wykluczam takiej możliwości acz wierzę, że tak się nie stanie sądząc po dotychczasowych komentarzach na blogu.

Podaję bezpośredni link tutaj, znajdzie się on również na blogu w rubryce bocznej.

http://www.formspring.me/Arafatten

P.S.
Zdaję sobie sprawę, co można sobie w tym momencie o mnie pomyśleć. Jakie to mam ego i co ja sobie wyobrażam, że niby taki popularny jestem i każdy chce o mnie wszystko wiedzieć.
Owszem, jest w tym nieco egoizmu ale idącego w drugą stronę. Jestem raczej ciekaw jakie pytania zadaliby mi ludzie, którzy mnie znają gdyby mogliby mi zadać je anonimowo. W ten sposób dowiem się czegoś o sobie.
Wszystkich, którym się ten pomysł nie podoba i pogorszyli sobie zdanie na mój temat, z góry przepraszam.

2 komentarze:

  1. Formspring... szczerze powiedziawszy nie powiem, że lubię tę stronę. Patrząc nieraz na Formspringa różnych ludzi mniewam całą gamę uczuć od prostego pawia przez bardziej złożone załamanie aż po chęć wydłubania sobie oczu... wielu ludzi będąc anonimowi stają się odważniejsi i zadają pytania których nie chciałoby się usłyszeć (przeczytać). Tak czy inaczej miłego odbierania spamu na poczcie (o ile nie wyłączyłeś powiadomień o zadanych pytaniach) i odpowiadania na różne pytania różnych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyłączyłem powiadomienia, tyle jeszcze umiem. A z odpowiadaniem na pytania i anonimowością, jakby nie patrzeć, taki jest tego cel. Sam serwis jest w porządku, to tylko narzędzie. Problemem, jak zwykle, są ludzie, którzy nieumiejętnie to narzędzie wykorzystują.

      Usuń